Оплата та доставка

Самовивіз

Днепр

Дмитра Яворницького проспект, 57
+380 97–487–81–25

Киев

вул. Олександра Мишуги, 8
+38 098-208-58-98

Киев

ул. Днепровская набережная, 21
(097) 514-82-81

Зв`язок з менеджером

(098) 285-20-41
(066) 4641374

Ми можемо запропонувати Вам послуги кур'єра вартістю 50 грн. При оформленні замовлення понад 1000 грн-послуга безкоштовна.

Поштові сервіси

Відправка замовлень здійснюється логістичної компанією "Нова пошта" в найближчі до Вас відділення за умовами і цінами компанії.

Самовивіз

Ви можете забрати своє замовлення в будь-якому з наших салонів самостійно. Адреси салонів-отики "Добрий зір": м. Київ, вул. О. Мишуги, 8, (098) 208-58-98 м. Київ, вул. Дніпровська набережна, 21, (097) 514-82-21 м Дніпро, Дмитра Яворницького проспект, 57 (066) 4641374

Самовывоз

Вы можете забрать свой заказ в любом из наших салонов самостоятельно. Адреса салонов-отики "Добрий зір": г. Киев, ул. О. Мишуги, 8, (098) 208-58-98 г. Киев, ул. Днепровская набережная,21, (097) 514-82-21 г. Днепр, Дмитрия Яворницкого проспект, 57 (066) 4641374

Гарантії

Оплата

При оформленні замовлення Ви можете здійснити оплату за допомогою Приват24, накладення платежем або оплатити готівкою при самовивозі товару. Оплата за пересилку товару здійснюється за рахунок покупця.

Повернення

При отриманні товару уважно перевіряйте вміст Вашого замовлення. Ви можете відмовитися від замовлення або його частини безпосередньо в момент доставки, якщо товар не відповідає замовленому. Товар може бути повернений тільки в своїй неушкодженою оригінальній упаковці. Товар підлягає обміну протягом 14 днів з дня покупки, в разі якщо він не був підданий механічному пошкодженню. Не перебачена заміна та повернення таких товар як контактні лінзи, засоби по догляду за контактними лінзами, очкові лінзи, що виготовленні з індивідуальною рецептурою та виточені під вибор. Постановою КМУ від 19.03.1994р. № 172, затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, зокрема такими товарами є скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).

Гарантії загальновизначенні

Гарантія на товар поширюється виключно в разі використання окулярів за призначенням. Гарантія на окуляри, виготовлені за індивідуальним рецептом поширюється на дефекти виробу - виробничий брак. У разі, виявлення бракованого товару лінза направляється на експертизу. При підтверджені виробничого дефекту ми здійснюємо обмін товару, або повернення грошових коштів. Після закінчення гарантійного терміну, звернення щодо недоліків не розглядаються. Гарантія на очкову лінзу надають заводи-виробники в індивідуальному порядку. ПРОТЕ, якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання або транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи.

Гарантії наших майстерень

Наші майстерні гарантують надійність з'єднання лінз з окулярами на протязі 6 місяців з моменту отримання окулярів, при умовах дотримання заказником "Правил використання за доглядом за окулярами". Механічні пошкодженнях оправ та лінз не можуть бути підставою для претензій щодо якості виготовлення окулярів. При відмові заказником від виготовлених окулярів з мотивів, не пов'язаних виною оптичної майстерні, заказником утримується вартість лінз та робіт по виготовленню окулярів.

Правила використання та догляду за окулярами

Окуляри повинні зберігатись у футлярі, що має жорстку конструкцію. Знімати та одягати окуляри необхідно двома руками. Не можна використовувати окуляри замість ободку для волосся, класти окуляри лінзами на тверду поверхню, зберігати окуляри поблизу з обігрівальними приборами та на панелі автомобіля, прикладати значний механічний вплив. Мити окуляри теплою водою з м'якими миючими засобами. Очкові окуляри необхідно протирати спеціальними серветками із м'якої тканини. У випадках порушення правил використання та догляду за окулярами, продавець не може гарантувати зберігання експлуатаційних властивостей окулярів та не приймає претензій до якості.Претензії на виготовлення окулярів приймаються протягом 14 днів з дати видачі окулярів. Дотримуйтесь правил використання та догляду за окулярами та Ваші окуляри будуть довго слугувати Вам!